søndag den 12. september 2010

Inspiration

Det var meningen, at jeg skulle se filmen "Julie & Julia" i går aftes, men faldt over DR2's Temalørdag, som var meget spændende og meget gribende.

Så derfor først filmen her til formiddag (var jo igen meget tidligt oppe). Det var en god og inspirerende film, som jeg gerne vil se igen på et senere tidspunkt. Den er faktisk allerede tilføjet til min ønskeseddel.
Nå, men jeg har siddet på nettet og søgt på madblogs, har fundet mange spændende. Jeg vil jo gerne gøre noget mere ud af madlavningen (*host, host*). Det vil jeg faktisk gerne :-)
Har fundet to hjemmesider, som jeg gerne vil anbefale andre:
Jeg finder sikkert frem til flere gode madblogs, men det er i hvert fald en start.
Har desuden fundet mine kogebøger frem. Ja, jeg ejer op til flere kogebøger, desværre bliver de ikke brugt nær så meget, som jeg kunne ønske.
Dagen i dag, d. 12. september 2010, lover jeg, at jeg vil gøre mere ud af min madlavning, og ikke nøjes med en rugbrødsmad til aften. Det er dog ikke tit, at det ender med en rugbrødsmad. Ikke at der er noget galt med rugbrødsmadder :-)
Følger op på det, måske endda med billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...