fredag den 10. september 2010

Fredag og fridag

Har fået en fridag i dag, det er bestemt ikke dårligt. Duer ikke til at sove længe, så jeg stod op kl. 5.30, da kl. var 6.15 stod jeg ved min cykel i regnvejr, klar til dagens motion. Vel hjemme igen kl. 7.20, dog med regnvåde bukser osv., i bad, lave en latte med varm mælk og riste rugbrød, tænde levende lys, så var jeg klar til morgenhygge med radioen tændt på P2.
Vaskemaskinen har været i gang, tøjet er nu hængt til tørre på altanen.
Blev færdig med Julie Hastrup's "Det blinde punkt" i går aftes, synes ikke den var nær så god, som hendes første bog "En torn i øjet". Fortryder ikke mit køb, og den skal da genlæses på et senere tidspunkt. Den står nu sammen med mine andre krimier på reolen. Har forsøgt mig med, at farveopdele mine bøger, men det blev alt for forvirrende. Mine bøger står efter forfatterens efternavn, og efter genre. Det er til at finde ud af :-) Men det så nu alligevel pænt ud med med bøgerne i farveorden.

2 kommentarer:

  1. Vores bøger står lige som dine, Trine. Jeg synes, det er mest logisk, og at de er nemmere at finde. Hvor er det flot at du cykler så tidligt - og så endda i regnvejr :-)
    Ha' en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet
  2. Mine cykelture er blevet en vane efterhånden, men det var godt nok en våd fornøjelse, heldigvis var der ikke så meget vind.
    Og en dejlig dag til dig, Madame.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...