søndag den 1. august 2010

Wonderful Copenha(r)gen

Tidligere i dag lyttede jeg til musik på min iPod, hørte Wonderful Copenhagen med Danny Kaye (ja, min musiksmag er meget blandet). Synes det er en sød sang, og charmerende at den synges, som var der et R i Copenhagen.
Da jeg var i Wallmans i januar sidste år, sang de den også. Men Danny Kaye´s udgave er den bedste.
Den sang gør mig i godt humør og kan næsten ikke lade være med at synge med :-)
Vil du høre Danny Kaye synge den? Klik her
Vil du se Wallmans udgave af den? Klik her

Det tætteste jeg kommer på et billede af København på min pc, det er et billede af en af Christianshavns kanaler

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt at du holde af musik med mange år på bagen, Trine. Den sang er vist fra, da jeg var spæd. Ja, den er smuk! Danny Kaye var en mand med stor karisma, og som tryllebandt sit publikum.

    SvarSlet
  2. Må indrømme, at jeg tit følger mig lidt som en nørd med mine interesser. Kender heldigvis flere, som deler min interesser, så jeg er ikke helt alene med dem :-)

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...