onsdag den 11. august 2010

Onsdag d. 11. august 2010

Så er det allerede onsdag. Det er dejligt at være tilbage på pinden, nærmest som man ikke har været væk i næsten 6 uger. Bøger alle vegne, elever og lærere skal have udleveret bøger. En lidt hård start, det indrømmer jeg, men sådan er den første uge efter en sommerferie altid. Næste uge bliver lidt mere normal :-)
Rigrtig god onsdag.

I øvrigt går det stadig fint med de daglige (lange) cykelture, nyder dem virkelig, så det er jo bare herligt :-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er glad for dine cykelture og for dit job, Trine! Jeg synes, du må have et drømmejob :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er virkelig glad for mit job, Madame :-)

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...