mandag den 23. august 2010

Mandag

Hver mandag har jeg tidligt fri, eller det vil sige kl. 13, som jo er tidligt for nogen, men for mig er det "kun" 45 min. før biblioteket lukker. Men jeg nyder nu mine tidlige dage, fredag er også en tidlig dag.
Så en cykeltur på 30 min. i lidt blæsevejr, men heldigvis ikke i regnvejr, selvom både regnbukser og regnjakke var pakket ned, hvis det skulle blive regn.
Nu hygger jeg hjemme med varm te, som er guld værd for en øm hals.
Kunne godt mærke, at jeg ikke fik mine daglige cykelture i weekenden, kroppen var træt i morges, men det er måske også fordi jeg jo ikke er 100 % på toppen.
Lige nu siger kroppen, at det er tid til en lille lur, mens jeg vil holde mig vågen. Jeg venter nemlig en opringning fra ham, som jeg kan få et lift af. Den står på storindkøb i dag, så er det jo lækkert at de kan klares i bil og ikke på cykel :-)
Indtil opringningen kommer, så kunne jeg jo gøre mig lidt nyttig og støve af.
Sæt i gang, Trine!

2 kommentarer:

  1. Øv, sikke noget at du har ondt i halsen - men det er rart, at du havde tidligt fri. Og det lyder dejligt, at du får et lift til indkøbsvarerne.

    Rigtig god bedring, Trine!

    SvarSlet
  2. Tak, Madame, det går heldigvis meget bedre nu til morgen.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...