lørdag den 28. august 2010

Lørdagsindkøb

Min sædvanlige lørdagstur rundt i forskellige butikker gjorde at jeg kom hjem med mange gode ting og sager. Mest madvarer, som tun, peberfrugter (en masse), avocado, kildevand, rugbrød m.m., men kom også hjem med et flot badeforhæng til næsten ingen penge og et rivejern, som jeg har manglet i lang tid.
Snart er der film med Dirch Passer i tv, har set den utallige gange, men kigger alligevel med. Er jo gammel dansk film nørd ;-)
Alt i alt, så har det været en herlig lørdag med solskin og godt humør, som jeg kan lide det.

2 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok dejlig - gode køb du har gjort! Jeg kender en masse til Dirch Passer via jobbet, men det er trist, han ikke lever mere.

    SvarSlet
  2. Madame, Ja, det er trist, at han ikke lever mere. Den 3. september er det 30 år siden han døde.
    Du må have hørt mange spændene ting via jobbet, er faktisk lidt misundelig :-)

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...