torsdag den 19. august 2010

Fredag kl. 13 = Weekend

Men først skal en lang dag lige klares, ikke overstås for jeg elsker mit arbejde og ser det ikke som en byrde (hvor mange gør mon det?), så dagen skal klares :-) En lang dag af slagsen, med møde som slutter omk. kl. 16, derefter en halvtimes cykeltur hjem, så kl. 16.30 skulle jeg gerne være hjemme.
Kan mærke jeg er ved at blive forkølet, øv, men sådan er det. Honning ryger med i tasken, så jeg kan putte lidt i min formiddagste. Ikke fordi jeg ligefrem er vild med smagen, men det hjælper.
Må hellere komme i sving og gøre klar til torsdagen, har endnu ikke smurt madpakke ;-)
Rigtig god torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...