lørdag den 28. august 2010

Farven rød

Aner ikke hvad min yndlings farve er, men (hmm) må indrømme, at farven rød går meget igen i mit liv. Her er en lille liste:
  • Tv-skabet er rødt (Ja, det er et PS skab fra IKEA, det bliver dog på et tidspunkt skiftet ud)
  • Køkkenuret er rødt
  • Cykelhjelmen er rød
  • Regnjakken er rød
  • Musen til min pc er rød
  • Min mobil er ikke helt 100 % rød, men lidt
  • Siddepuderne til slagbænken er røde
  • En samling Morten Korch bøger med rødt omslag
  • Hjemmegjorte lysestager fra niecen er malet røde
  • En lampe med rød skærm
  • Min støvsuger skal skiftes ud, den nye skal være rød
  • Mit favorit net/pose har også røde nuancer
  • Lænestolen fra min mormor har rødt betræk
  • Farven på den bærbare er rød
Det var et lille udpluk af farven rød i mit liv, den er nok ikke komplet, men næsten. Vil dog gøre opmærksom på, at jeg ikke lever i en rød lejlighed, har mange farver i mit lille hjem.
Billedet er lånt hos IKEA

4 kommentarer:

  1. Rød er også en flot farve :-)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg også, Mette.

    SvarSlet
  3. Det var sjovt at læse, Trine. Vi har ikke ret meget rødt i vores hjem, men telefonen er rød - og jeg er rødhåret :-)
    Ha' en dejlig søndag!

    SvarSlet
  4. Madame, jeg havde heller ikke troet, at jeg ville have så meget rødt. Min gamle telefon var også rød, den er nu skiftet ud med en sort, men samme model.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...