mandag den 30. august 2010

En dejlig mandag

Selv om jeg arbejder på et skolebibliotek, så kan jeg godt komme hjem med bøger, som ikke hører til i billedbogs- letlæsnings- eller ungdomsafdelingen. I dag havde jeg Johannes V. Jensen's digte med hjem. En hurtig indskydelse gjorde at den skulle med hjem.
Turen hjem gik hurtigt, havde "grøn bølge" hele vejen, jeg skulle ikke stoppe for rødt én eneste gang, der må vist sættes kryds i kalenderen :-) Tror ikke det sker lige med det samme igen. Vinden i ryggen det meste af turen og solen var fremme, det var skønt.
Er ved at planlægge en fototur med min far, han er lige så tosset med at fotografere som jeg er, så det ser jeg frem til. Hvor turen går hen ved vi endnu ikke, men måske en tur i Dyrehaven kunne det godt blive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...