fredag den 20. august 2010

Besøg på biblioteket

Da jeg forlod mit "eget" bibliotek, tog jeg forbi folkebiblioteket og hentede en flot bog - Liv & Lys. Okay, jeg er ikke glad for forsiden, men indholdet kan jeg lide.
Indtil videre låner jeg den bare, men senere skal den købes, eller jeg kunne ønske mig den i fødsels- eller julegave.

Nu er det weekend og solen skinner, så kan det da ikke blive meget bedre.
Har lidt planer om en fototur i weekenden, lørdag skulle vist blive en flot dag. Jeg trænger (som en vis murermester Jessen's frue gjorde i Matador) til at fotografere, det er alt for længe siden.

2 kommentarer:

  1. Bogen lyder rigtig spændende, Trine - jeg kender den ikke, men inspiration til boligen er altid skønt!

    Rigtig god fototur i weekenden! Jeg skal til begravelse i morgen og til blogtræf på søndag ...

    SvarSlet
  2. Ønsker dig en rigtig god weekend, Madame. Begravelse er en trist ting, håber du er ok.
    Måske skulle jeg snart samle mod til at tilmelde mig til et blogtræf :-)

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...