lørdag den 14. august 2010

Ahh, det er lørdag

Vågnede lidt over 6, ingen regn så besluttede at cykle en morgentur. Stort set ingen andre var ude, mødte dog nogle andre motionscyklister på min vej.
Vel hjemme igen, stod den på morgenmad og et stort glas te. Posten var så venlig, at han i går aflevere det nye Isabellas i min postkasse, så det blev kigget igennem. Senere bliver det nærlæst og gode idéer og opskrifter bliver noteret ned i idébogen.
Nu hygger jeg lidt ved computeren, læser blogs, som jeg ikke rigtig har læst på det sidste. Den første uge på arbejdet var lidt hård, mange bøger, lærere og elever ;-) Så har været godt træt når dagen var omme. Mine arme har båret mange, mange bøger, men det er jo sundt.
Sidder og overvejer, om jeg mon skal købe lidt bøger i bogklubben, der er tilbud på de gode bøger. Måske skulle jeg lige…


2 kommentarer:

  1. Dejligt stemningsbillede af din lørdag, Trine! Køber du alle dine bøger, eller låner du også på biblioteket? Jeg prøver at beherske mig, for vi kan simpelthen ikke have flere i reolerne :-)

    Ha' en rigtig god lørdag!

    SvarSlet
  2. Madame, jeg låner mange bøger på biblioteket, er vist én af stamkunderne :-) Køber ikke så mange bøger, men når de er sat godt ned i pris så... :-)
    Har heller ikke plads til flere i reolerne, så pladsen under sengen er taget i brug = kasser med bøger.
    Og en god lørdag til dig.

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...