fredag den 30. juli 2010

Ikke lige målgruppen mere...

...men jeg synes stadig godt om Hanne-Vibeke Holst´s bøger om Louise ("Til sommer", "Nattens kys" og "Hjertets renhed")
Læste dem første gang for mange år siden, da jeg 13 - 14 år. Siden er bøgerne blevet læst ca. hvert 2.- 3. år, og gerne i ferierne. Ikke den store udfordring at læse disse bøger, så for mig passer de perfekt som ferielæsning.
Om ikke så mange sider er jeg færdig med serien, så fortsætter jeg med Dronningeskolen af Maria Helleberg, som i øvrigt også er blandt mine yndlingsforfattere.

Nå, men det var den cykelhjem jeg skulle ud og købe. Så på med regnjakken og afsted med mig :-)

Har i øvrigt rundet de 200 indlæg på bloggen, snart rutineret blogger ;-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de 200 indlæg!!! Dejligt at du er glad for Hanne-Vibeke Holsts bøger og for Maria Helleberg. Jeg tror aldrig, jeg har læst en bog to gange, som du har.

    Har du fundet en god cykelhjelm?

    SvarSlet
  2. Tak, Madame :-)
    Læser gerne en bog flere gange, men så skal den virkelig være god.
    Fandt en god cykelhjelm, der kommer billede af den snart - måske får den et indlæg for sig selv ;-)

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...