fredag den 30. juli 2010

Forsmag på efteråret

Da jeg vågnede regnede det (det gør det så stadig), det var lidt mørkt, så lysten til at snuppe, den efterhånden sædvanlige morgencykeltur var ikke stor. Kom dog afsted, iført min nye smarte røde regnjakke :-) Den er vandtæt og jeg kan ses, selv i regnvejr. Der var pæn modvind, men også medvind, så det var til at holde ud. Var sikker på, at min tid var langt fra hvad jeg ellers plejer at klare turen på, men jeg var hjemme på samme tid som sædvanligt - dejligt.

Dagen i dag skal bruges på at købe en cykelhjelm. Hvilken det skal være, det ved jeg endnu ikke. Det bliver nok en diskret én af slagsen. Er ikke rigtig til de smarte med farver/mønstre osv., men alligevel så frister sådan en også. Jeg bliver klogere i løbet af dagen. Det vigtigste er jo, at den sidder som den skal.

2 kommentarer:

  1. God jagt på cykelhjelmen! Her øsregner det stadig, men jeg må se overvinde mig og komme ud og få noget motion :-)

    SvarSlet
  2. Også regn endnu her, men må snart tage mig sammen. Selv det mest er vejr til at blive hjemme.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...