søndag den 6. juni 2010

Ruteplanner

I går eftermiddags cyklede jeg en lille tur, vejret var jo herligt og solen skinnede. Flere steder var der gang i grillen, det bragte minder fra barndommens familiedage i haven frem.
Da jeg kom hjem igen, ville jeg lige se hvor lang min lille cykeltur var. På I Form's hjemmeside kan man måle sin rute. Min cykeltur var på næsten 14 km.
I morgens vågnede jeg igen tidligt. Op på cyklen og af sted - til bageren og hente morgenbrød til familien (som bor lige i nærheden). Den morgentur var på 9 km. Det kan jeg altså godt blive afhængig af :-) Desværre glemte jeg mit kamera, så igen billeder fra turen.
Spændende, hvad jeg siger til turen i morgen, hvor det skulle blive regnvejr, men jeg har en god regnjakke og gummistøvler.
Lige nu lytter jeg til P2, hvor Lotte Heise er vært.
God søndag.

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig smart, at man kan måle sin rute på I Forms hjemmeside - tak for tippe Trine! Og så er jeg imponeret over, hvor meget du får cyklet.
    Rigtig god mandag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt, Madame. Glad for at du kan bruge tippet.
    Jeg er blevet så glad for mine cykelture, det er så dejligt :-)

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...