onsdag den 30. juni 2010

En morgen i sommerferien

Kl. 5.20 blev jeg vækket af min alarm på mobiltelefonen. Kl. 5.34 stod jeg ved cyklen, klar til en morgentur. Kameraet blev hjemme, det fortrød jeg flere gange. Næsten ingen trafik, grønne lys stort set hele vejen. Ved havnen blæste det pænt, men det kan jo ikke være i medvind hele tiden :-) Det var min sædvanlige tur, kunne være jeg skulle variere turen lidt, men det er en perfekt og smuk tur.
Da klokken var 6.30 var jeg hjemme igen. Op i bad, tænde radioen, drikke vand og riste rugbrød. Til hverdag spiser jeg ellers havregryn, da det går hurtigt. Men det går lige så hurtigt, næsten, med ristet rugbrød, som jeg spiser med et stykke ost eller banan.
Nu er klokken lidt over 8 og jeg har stadig en dejlig lang dag foran mig. Nu vil jeg pakke min taske og mit kamera, i dag går turen til Nordsjælland.

2 kommentarer:

  1. Wauw, du har været heroppe i dag? Det er nu dejligt med sommerferie og ture ud i det blå :-)

    SvarSlet
  2. Madame: Har nemlig været forbi Frederiksværk i dag :-) Det er nemlig dejligt med sommerferie og ture ud i det blå :-)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...