lørdag den 15. maj 2010

Så gik endnu en uge

I løbet af ugen har jeg besøgt et ældre familiemedlem på hospitalet flere gange. Hun er heldigvis i bedring, og i dag skal vi hente hende hjem. Det bliver dejligt for hende, at komme hjem i sit eget hus.
Jeg er færdig med at læse ’Dinosauren fjer’ – den kan jeg godt anbefale andre at læse, især hvis man er til en god krimi. Nu er jeg gået i gang med at læse Lars Kepler´s ’Hypnotisøren’. På biblioteket er jeg nr. 1 i køen til ’Svinehunde’, den glæder jeg mig til at læse. Der er vist gået krimibøger i dén i øjeblikket 
Nu er der kun to uger, til jeg kan hente min nye cykel. Jeg har valgt en lille cykelhandler, fremfor en stor cykelkæde med mange butikker, derfor er der ventetid. Den lille cykelhandler har jeg gode erfaringer med, han har tidligere haft min nuværende cykel til reparation, og det ordnede han hurtigt og godt.
Billedet er fra en af mine mange Københavnerture.

2 kommentarer:

  1. Det er vist Christian IV og Nyboder - meget smukt, trine!

    Spændende at 'Dinosauren fjer' kan anbefales, og jeg glæder mig til at høre hvad du synes om 'Hypnotisøren' og 'Svinehunde'.

    Ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Tak, Madame. Det er nemlig fra Nyboder.
    Og en god weekend til dig også :-)

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...