fredag den 7. maj 2010

Fredag

Posten har været forbi, han afleverede denne flotte bog – ”Hjem efter mit hjerte” skrevet af Anne Fabricius-Bjerre. Den glæder jeg mig til at læse.



Min arbejdsdag i dag, den var på godt 2 timer. Tidlig weekend klager jeg ikke over. At vejret så opfører sig som det var efterår, det synes jeg ikke om. På den anden side, så giver det mulighed for at hygge indendøre, så jeg har ordnet vasketøj, ryddet op og smidt ud, læst i et af mine nyeste bogindkøb: "Dinosaurens fjer" af Sidsel-Jo Gazan. Indtil videre synes jeg godt om den.
Alt i alt en dejlig fredag.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god fredag, Trine - jeg håber, din lørdag bliver lige så fin, selv om det øsregner og er koldt. Bogen 'Hjem efter mit hjerte' lyder spændende, den vil jeg kigge i hos boghandleren og lade mig friste :-)
    Ja, Sidsel-Jo Gazan skulle skrive rigtig godt, har jeg set flere steder ...
    Klem!

    SvarSlet
  2. Madame, jeg har haft en dejlig lørdag, trods det kolde og våde vejr. Begge bøger er gode, de kan anbefales.

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...