søndag den 30. maj 2010

En dejlig lørdag

Lørdag havde jeg besøg af familien. Selvom vi bor tæt på hinanden, så var det alligevel dejligt at vi alle var samlet på samme tid. Opvasken er klaret, og køkkenet ligner sig selv igen.
I fredags købte jeg disse to tallerkner, kunne ikke stå for dem. De kostede 20 kr. i alt, så det kan ikke vælte budgettet. De passer perfekt til et par stykker knækbrød eller måske en lille kage.


Nu, hvor jeg nævner ordet kage, så må jeg gøre lidt reklame for en bog `a piece of cake´som jeg har lånt på biblioteket. Er allerede inspireret til at bage en kage til næste familiesammenkomst, venneaften eller til jobbet. Kagen hedder New York blåbær-cheesecake. Bogen er skrevet af svenskeren Leila Lindholm, er oversat til dansk af Anne Skovgaard-Petersen.
DMI har lovet regn i dag, det er endnu ikke nået hertil, men det blæser meget.
I næste uge kommer sommeren, det samme gør min nye cykel. Det bliver dejligt.
God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...