søndag den 9. maj 2010

De gratis glæder

En af de gratis* glæder her i livet (i hvert fald ind til videre), det er folkebiblioteket. Det er mulighed for at låne bøger, film, magasiner, musik osv. Helt gratis, selvfølgelig kun hvis man husker at aflevere til tiden.
Min lånerstatus ser i dag sådan ud:
Udlån: 12
Reserveringer klar til afhentning: 1
Reservationer: 7
Regninger og bøger: 0
Jeg står nr. 1 til bogen `Svinehunde´, skrevet af Lotte og Søren Hammer. Den ser jeg frem til at læse.
Et par af mine lån, er bøgerne ` Vegetarisk vellyst ´ og `Hypnotisøren´, skrevet af Lars Kepler. Sidstnævnte, fandt jeg som 14 dages udlån.

(*Betales selvfølgelig over skatten)

2 kommentarer:

  1. Ja, det er et stort gode, vi har i dette land! Her hos os nyder også at låne på biblioteket - og det er smart at man kan reservere hjemme fra sin egen computer :-)

    Jeg er spændt på, hvad du synes om 'Hypnotisøren' ...

    Ha' en god søndag aften, Trine!

    SvarSlet
  2. Det er nemlig smart, at vi kan sidde hjemme i stuen og søge og bestille de materialer, som vi gerne vil låne.
    Jeg skal nok skrive, hvad jeg synes om 'Hypnotisøren'.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...