mandag den 15. marts 2010

Internetfri weekend

Jeg har holdt Internetfri weekend, efter eget valg. Har brugt tiden ude i virkeligheden, cyklet lange ture, været ude og fotografere, haft besøg af familien, læst bøger og meget mere.
Nu er det mandag, jeg har fri i dag. Solen skinner, det er koldt, men smukt vejr.
Vaskemaskinen er netop blevet færdig med at vaske sengetøj og håndklæder.
Om en times tid tager jeg nordpå, skal besøge noget familie. Mit kamera er pakket, det samme er det gode humør.
Det er mandag, solen skinner, himlen er blå, så kan det da ikke blive meget bedre.


2 kommentarer:

  1. Godmorgen, Trine, jeg synes det er en god idé at holde internet-fri weekend indimellem. Det lyder som om, du har haft masser af gode oplevelser - og dit billede er bare så smukt!

    SvarSlet
  2. Det var en dejlig weekend, selv om det var lidt svært, at jeg ikke lige kunne tjekke mail osv. Men er sikker på at det er sundt :-)
    Tak for rosen til billedet, det er taget i lørdags på vej til stranden.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...