fredag den 12. marts 2010

Fredag

Så blev igen fredag. Weekenden venter lige om hjørnet, den er tiltrængt, synes jeg.
Det har jeg været en travl uge på jobbet, men bestemt også en god uge. En lille lur på sofaen er det blevet til, et par gange i løbet af ugen :-)
Min weekend er 3 dage lang, på mandag har jeg F/F dag.
På biblioteket har jeg lånt en bog om Sylvia Pio, den glæder jeg mig til at læse. Er ellers stadig i gang med Elsebeth Egholms seneste bog, men er endnu ikke helt fanget af den.
Vejret er ikke noget at råbe hurra for, som det ser ud lige nu - tåget, men solen skulle vist nok komme frem i weekenden.

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til weekend i eftermiddag, Trine - og forhåbentlig får vi mere sol, end der er lige nu - her er fuldstændig gråt over Amager :-)
    God fornøjelse med bogen af Sylvia Pio!

    SvarSlet
  2. Det er dejligt med weekend, hvis solen også kommer frem, så kan det næsten ikke blive meget bedre :-)

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)