onsdag den 18. marts 2009

En dejlig morgen,

Selv om natten har budt på krampe i det ene ben, og det gjorde ondt, er humøret i top.
Solen er på vej, det bliver en smuk dag, som i går. Glæder mig til foråret endelig "bider" sig fast. I går bestilte jeg to duge med prikker, i skønne farver- turkis og lilla.
Ved min side står et krus grøn te med jasmin, det er dejligt med en kop varm te. Plejer ellers at nøjes med mælken fra havregrynene, men i dag var lysten til te der. Og så er det jo dejligt, at køkkenskabet er fyldt med te :-)
Rigtig god onsdag.

4 kommentarer:

  1. Tak i lige måde Trine! Nu vil jeg hælde müessli op og lave te, lige som dig :)

    SvarSlet
  2. God onsdag til dig også :) - sidder også med en kop te, men det er en halvdårlig posete - det smager altså af fnuller :(
    Men ellers er det en dejlig dag :)

    SvarSlet
  3. Tak, Madame. Håber du har nydt onsdagen.

    SvarSlet
  4. Tak skal du have, Margrethe. Håber også du havde en god onsdag. Kender godt til mindre god posete.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...