lørdag den 7. marts 2009

Æbler, bananer og pærer

I det nyeste nummer af Kiwi, står der, at vi danskere elsker æbler. Danske familier køber æbler for 423 kr. om året, bananer for 332 kr., og pærer for 115 kr.
Det passer i hvert fald godt på mig. Spiser mange æbler. Et stykke rugbrød med æble, det smager dejligt.
Køber også mange bananer. Men køber ikke så tit pærer, det er ikke fordi jeg ikke kan lide dem. Ved ikke, hvorfor jeg ikke køber så mange pærer. Hmm, underligt.
Tror jeg vil købe nogle i dag, når jeg alligevel skal købe æbler, bananer og andre dejlige ting i frugt- og grøntafdelingen.

God lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...