onsdag den 25. februar 2009

På bogudsalg

Fik hvad jeg gik efter, så jeg er glad :-)


6 kommentarer:

  1. Wauw, hvor spændende! Det er lige noget for min husbond - det må jeg fortælle ham om ;o)

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig god bog, Madame. Den var ellers udsolgt fra forlaget, men så dukkde den op i Bog & Idé's udsalgskatalog til 100,-

    SvarSlet
  3. Tak, Trine, vi må i Bog & Idé i dag ;o)

    SvarSlet
  4. Du må ikke vise mig sådan noget, når jeg ingen penge har :(

    SvarSlet
  5. Madame, Det var så lidt :-) Håber I var heldige, og fandt bogen.

    SvarSlet
  6. Deborah, Jeg er sikker på, at du kan låne bogen på biblioteket. Ellers kan jeg anbefale siden antikvariat.net, der kan du måske være heldig og finde den.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...