lørdag den 8. november 2008

Tidligt i seng = Tidligt op

I hvert fald for mit vedkommende. Klokken var ikke 21.30 da jeg gik i seng. At jeg så vågnede kl. 5.50, frisk som en havørn, gør ikke noget. Jeg nyder denne morgen. Der er stille musik i radioen. Nu er vaskemaskinen i gang, jeg kan høre fuglene snakke udenfor. På bordet står en kande te, med æble og kanel.
Senere skal jeg hente nogle planter fra min mormors hjem. Mine forældre har ikke plads til dem alle. Så jeg modtager med glæde nogle stykker. Ikke fordi jeg har "grønne fingre", men fordi jeg mangler grønne planter, og gerne vil have dem. Så det bliver spændende om jeg kan holde dem, og de vil finde sig i at bo hos mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...