lørdag den 29. november 2008

Det er i dag...

Lørdag formiddag, vejret er gråt, men ikke vådt (endnu) og humøret er godt.
På bordet står fyrfadslysene og lyser smukt.
Om lørdagen lytter jeg til musik, som jeg ikke lytter til på ugens andre dage. Jeg lytter til Mads og monopolet på P3, godt program. P3 lytter jeg kun til lørdag formiddag, ellers er det mest P1 eller P2 jeg lytter til. P4 lytter jeg også til, mest i weekender og ferier.
Det er i dag jeg skal i kælderen og hente julepynten.
Det er i dag jeg skal på biblioteket og hente bøger og en cd.
Det er i dag jeg skal se Miss Marple i tv.
Det er i dag jeg skal huske og passe godt på mig selv.

Rigtig god lørdag.

1 kommentar:

  1. Tak, Trine, og rigtig god lørdag aften til dig :o)

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...