søndag den 9. november 2008

Det er faktisk ikke rigtigt,

Når jeg skriver, at jeg læser bogen Dronningeofret. Den ligger på mit skrivebord, der er ikke læst mange sider. Først var der en fødselsdag der skulle forberedes, så selve fødselsdagen og oprydning osv., så døde min mormor, det fjernede ærlig talt lysten til at læse. I sidste uge manglede vi en på arbejdet, så vi havde mere at gøre end ellers.
Nu har jeg fået det hele på afstand, men lysten til at gå i gang med Dronningeofret er der ikke endnu, men den kommer.
I mellemtiden læser jeg en bog om balletdanserinden Elna Lassen, og Per Øvrig Knudsens Efter drabet. Begge bøger er spændende læsning.
Jeg mangler nogle bogreoler, eller også har jeg for mange bøger. Hmm, hælder mest til det første :-) Jeg er, og har altid været, en bogorm. Men jeg kunne godt sotere i mine bøger, og forære nogle væk. Det tror jeg, at jeg vil gøre. Som jeg har gjort det med gamle magasiner.
Det vil også give plads til de bøger, som jeg allerede nu ved, jeg ønsker mig i julegave :-)

4 kommentarer:

  1. Det er så trist, at din mormor er død! Og jeg kan sagtens forstå, at det går ud over læselysten.
    Vi har samme problem som dig, Trine, med at der ikke er plads til bøgerne. Man vil så nødig skille sig af med dem.
    Ha' en rigtig god søndag :-)

    SvarSlet
  2. Madame, Heldigvis har jeg plads til en bogreol eller to mere, men så er det også slut. At skille sig af med bøger, det er nu ikke så nemt ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg kender alt for godt til problemet med for mange bøger, min boeg reol er helt fuld. Desværre har jeg ikke plads til en mere, men jeg køber da alligevel bøger :D

    Dronningeofret står som en af de øverste på min ønskeseddel, glæder mig til at læse den.

    SvarSlet
  4. Kathrine, Jeg køber også mange bøger, kan slet ikke lade være :-)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...