lørdag den 18. oktober 2008

Ren efterårshygge

Er lige kommet hjem, har været et smut i København og snuse lidt rundt. Det var hyggeligt, trods regnen. Elsker København og stemningen derinde.
Nu har jeg tændt levende lys, radioen spiller stille klassisk musik (som jeg elsker at lytte til), på bordet står et glas latte. Det er hygge.
Katten lister rundt og snakker.
I aften tror jeg, at jeg skal starte på en af de tv-serier jeg fik i fødselsdagsgave; 1. sæson af "Gryes hvide verden".
Biblioteket er også besøgt i dag. Kom hjem med "Efter drabet" af Per Øvig Knudsen. Og i en anden genre "Nordliv" - en bog med flotte billeder af skandinaviske boliger. På bordet ligger også tre bøger om fotografering, to biografier, fire skønlitterære bøger. Så ja, der er noget at gå i gang med. Og jeg gør det, og med den største glæde. For jeg er jo en læsehest.
Som minder mig om, at jeg skal købe en ny reol, så alle mine bøger kan få noget ordentligt at stå i. Jeg har flere reoler, jeg har bare ikke nok ;-)

5 kommentarer:

  1. Vi har også fyldte reoler - og ikke plads til flere reoler. Øv ;-)

    SvarSlet
  2. Stine, ja, det er da øv.
    Jeg kan heldigvis sætte den nye reol i soveværelset, men så er der heller ikke plads til flere ;-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre, at du har haft en god københavnertur i dag, Trine. Og nu har du da læsestof til en rum tid, kan jeg høre - det lyder bare godt!
    Ha' en dejlig aften med katten, latten og masser af hygge :-)

    SvarSlet
  4. Spændende læsning du har fået med hjem fra biblioteket. God fornøjelse med læsningen.

    SvarSlet
  5. *Madame, Det var nemlig en dejlig tur. Havde en rigtig hyggelig aften, kan du tro.

    *Olines, Det er gode bøger, jeg kan godt anbefale dem begge.

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)