søndag den 12. oktober 2008

Forberedelser

På onsdag fylder jeg 30 år, det har jeg ingen problemer med, slet ikke.
Jeg har inviteret familie og venner til en lille fest, det glæder jeg mig meget til.
Maden har jeg bestilt udefra, det er dejlig nemt. Selskabslokalet er bestilt for længe siden.
I en stor kurv i mit køkken er servietter, due, lys, pynt, bordkort osv. som jeg skal bruge, når jeg på tirsdag skal dække bordet. Min søster hjælper mig, selvom hun ligger i flytterod. Hun er bare sød.
På bordet i min stue står den flotteste buket blomster, den fik jeg i fredags af skolen. Det er lige mine farver. Jeg fik også noget te, som jeg glæder mig til at smage. En bog om Karen Blixen.
Af mit team fik jeg en meget flot vase, som passer perfekt til blomsterne.
Selvfølgelig skal disse gaver med på gavebordet, så jeg må vente med at smage teen og læse bogen.

2 kommentarer:

  1. Jeg er vældig imponeret over din planlægning! Jeg håber du får en rigtig god dag og bagefter kan nyde dine gaver i fred og ro.

    SvarSlet
  2. *Olines, Tak skal du have. Jeg håber også, at dagen bliver god. Vejret skulle blive lidt gråt og vådt, men det gør ikke noget.

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)