fredag den 10. oktober 2008

Efterårsferie om ikke så mange timer

Denne fredag er sidste arbejdsdag inden efterårsferien. Kan godt mærke, at jeg trænger til ferie, og glæder mig til at kunne sove længere end til kl. 5.10
Ferien bliver dog anderledes end de tidligere år. Jeg fylder 30 år i ferien, og har derfor inviteret familie og venner til fødselsdag. Har bestilt maden udefra, så det skal jeg ikke tænke på.
Ellers går det stille og roligt fremad med forberedelserne. Der er tjek på det hele.
Mere om fødselsdagen senere.
Ønsker alle en rigtig god fredag og weekend.

2 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på at høre mere om, hvordan du vil fejre din store dag :-)

    SvarSlet
  2. Madame, Jeg skal nok skrive om dagen, og hvordan jeg skal fejre den.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...