tirsdag den 9. september 2008

Sommer vender tilbage, og det at læse med lukkede øjne...

Til min store glæde ser jeg, at Sommer vender tilbage søndag d. 21. september 2008 på DR1
DR starter med at genudsende det sidste afsnit, som blev vist inden sommerpausen.
Glæder mig til igen, at følge med i familien Sommers liv.

Har læst Elsebeth Egholms bog færdig, meget barsk historie. Flere gange måtte jeg "lukke øjnene", når det blev for meget for mig.
Det samme skete da jeg læste Hanne-Vibeke Holst Kongemordet, f. eks. når Linda blev slået af sin mand. Av,av.

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også meget til at følge familien Sommer igen! Jeg synes, det er en rigtig god serie. Mon ikke lægefruen ender med at blive stærk og selvstændig ...
    Når du fortæller, at Elsebeth Egholms roman er så barsk, giver jeg frivilligt afkald - men tak for anmeldelsen, Trine.

    SvarSlet
  2. *Madame, Du tro, at jeg også ser frem til at følge familien Sommer igen :-)
    Ang. Elsebeth Egholms bog, så er den ret barsk, lidt for barsk efter min smag. Men hun skriver godt.

    SvarSlet
  3. Det glæder jeg mig også vildt til!

    SvarSlet
  4. *Spacemermaid, Det er en kanon serie :-)

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...