lørdag den 5. juli 2008

Cykeltur

I eftermiddags ville jeg cykle en lille tur i omegnen, det skulle ikke være en lang tur. Bare en halv times tid.
Men turen blev lidt over to timer lang. Det var en dejlig tur, fik set både får, heste og ænder.
Kameraet var med, og blev flittigt brugt.
Turen gik også forbi en yndig gammel kirke, jeg gik en tur på kirkegården og nød stilheden. Cyklede også forbi en gammel kaserne, som også blev fotograferet.
I aften skal jeg ordne billederne og lægge dem på den eksterne harddisk.
Var glad over, at jeg huskede vand og noget frugt, som jeg nød i selskab med hestene.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig cykeltur, Trine, det kunne jeg også have fundet på at gøre - og også med vand og frugt i tasken.

    SvarSlet
  2. *Madame, Det var en dejlig tur, som jeg vil gentage snart igen.
    Vand og frugt er vigtigt, især i denne varme, og så smager det også godt ;-)

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...