søndag den 11. maj 2008

"Kald mig Liva"


























Efter en dejlig dag sammen med familien, har jeg fundet denne dejlige tv-serie frem, og sat den på. Arne Weels kone (efter Liva og nogle andre kvinder), Karen-Marie Løwert medvirker i en lille rolle, som Liva Weels "svigermor" (ikke Arne Weels mor, men en anden af Livas kæresters mor). Håber ikke det blev alt for indviklet.
Den er fyldt med pragtfulde skuespillere og masser af god musik og gode sange. God afslutning på en dejlig solrig dag.
Om lidt kommer der Rejseholdet på DR, en konkurrent som godt kunne få mig til at slukke for "Kald mig Liva"

2 kommentarer:

  1. Den serie var bare skøn, Trine, den kunne man sagtens genudsende, evig smuk og med de dejligste sange.

    SvarSlet
  2. *Madame, Ja, den serie kunne godt trænge til at blive genudsendt.
    Jeg har alle sangene på bånd og cd, smukke dejlige sange :-)

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...