tirsdag den 4. marts 2008

Så gjorde jeg det igen

Har bestilt bøger via Saxo.com, godt nok ikke mange, kun 2 stk. Jeg har ikke plads til alle mine bøger, har pakket en del ned ogr sat dem i kælderen og under sengen. I weekenden sorterede jeg i bøgerne, men det var ikke mange jeg ville af med. Fandt bøgerne om Beverly Hills 90210, som jeg aldrig har læst, men bare måtte eje for år tilbage, da serien blev sendt første gang. Bøgerne om 90210 har jeg venligst doneret til mit skolebibliotek, som blev glade.

3 kommentarer:

  1. Jeg kender det! -jeg har også alt for mange bøger, fordi jeg bare må eje dem og læse dem med det samme de udkommer... og så fordi jeg er sikker på at dem kommer jeg helt sikkert til at synes om at læse igen og igen! :-D Dumt, for det får jeg jo aldrig gjort ;-)

    SvarSlet
  2. Uha, jeg er mindst lige så slem. Faktisk "kom jeg også til" at købe et par stykker samme sted forleden og et par mere i Bog og Ide. Tror det var udsigten til de nye reoler, der inspirerede *griner* - jeg skal skrive om dem alle, når dem fra Saxo ankommer.

    SvarSlet
  3. *Valdemarsro, Har det på samme måde. Når jeg køber bøger skal de læses igen (og igen). Men det er sjældent det sker. De står på reolen og ser pæne ud :-)

    *Deborah, Man kan næsten ikke lade være med at købe bøger hos Saxo, der er så mange gode og også billige bøger. Glæder mig til at læse om dine bogkøb.

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...