lørdag den 1. marts 2008

Prikker, Prikker, Prikker

Nej, jeg laver ikke reklame for Matas :-) Disse prikker sover jeg med, det er nemlig mit sengetøj, som jeg er så glad for. Jeg fik det i fødselsdagsgave for 2 år siden, det er en af de bedste gaver jeg har fået. Elsker sengetøj og håndklæder, må næsten lægge bånd på mig selv, for ikke at købe mig fattig i lækkert sengetøj og dejlig bløde håndklæder. Det er jo begrænset, hvor meget et skab kan indeholde.

Senere i dag skal jeg hente en ny (gamme)l seng, som jeg har fået gennem min far. Det glæder jeg mig til, da en ny seng længe har stået på ønskelisten.

9 kommentarer:

  1. Dit sengetøj er rigtig smukt i farverne - dejlige naturfarver er jeg vild med. Lækkkert sengetøj og håndklæder er en skøn luksus.

    SvarSlet
  2. Når solen skinner på dine prikker bliver de kun endnu smukkere. God fornøjelse med den nye seng - det er lækkert at have noget smukt og dejligt sengetøj. Det er jo det sidste man ser om aftenen og det første man ser om morgenen :)

    SvarSlet
  3. *Madame,Tak :-) Naturfarverne er jeg også glad for.
    `*Stine, Solen giver et særligt lys, og gør ting endnu mere smukt :-)Min nye seng er så pæn, og så sover man himmelsk.

    SvarSlet
  4. Trine - med så smukt linned - er sengetæpper sa totalt overflødige :-)

    SvarSlet
  5. *et cetera, Nej, sengetæpper er slet ikke overflødige! Har også en svaghed for pæne sengetæpper :-)

    SvarSlet
  6. Tja, sådan har jeg det egentlig også - men vi BEHØVER dem jo ikke som sådan når sengelinnedet er smukt ... :-)

    SvarSlet
  7. *etcetera, Du har ret, med pænt sengetøj behøver man ikke at lægge sengetæppe på. Det gemmer jo bare det kønne sengetøj væk :-)

    SvarSlet
  8. Det er som om, man sover bedre når omgivelserne er rare og ordentlige. Og man glæder sig bare til, at komme ind under dynerne. Hvis de så også dufter af "jeg-er-tørret-udenfor-i-dejligt-blæsevejr" er der dømt fantastisk nattesøvn.

    SvarSlet
  9. *Majsen, du har ret. At lægge sig i en ren seng, hvor sengetøjet har hængt til tørre i den friske luft, og dufter friskt og rent.

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)