fredag den 28. marts 2008

Deja-vu

Deja-vu
"Deja-vu fænomen at man mener at have oplevet den nuværende situation engang før."
Sådan et oplevede jeg i går eftermiddags. Min søster, niece, Buster og jeg står i en elevator som ikke gider køre ................................................................................................................................ :-(
Til vores held, stod elevatoren stadig i stuen og havde ikke rykket sig ud af stedet, så min søster tog fat i dørene og hev til, så vi kunne komme ud i friheden :-) Elevator-fobi, har jeg endnu ikke, men tager gerne trappen. Det er også sundere ;-)
God fredag.

2 kommentarer:

  1. Uha, det var godt, I ikke blev spærret inde i elevatoren - det har jeg prøvet. Men deja-vu siger du, har du prøvet det tidligere?

    SvarSlet
  2. *Madame, Vi sad alle fast i samme elevator dagen før, og på næsten samme tidspunkt. Er begyndt, at syntes mere om trapperne i opgangen ;-)

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...