lørdag den 9. februar 2008

Landsbyen og lørdag

Denne lørdag, den første dag i ferien, har jeg brugt ved bl.a. at handle ind, en længere gåtur med Buster.
Da jeg var i Netto, købte jeg en sort kurv i bambus. Den er allerede indviet, nu ligger Isabellas, Mad & Bolig sammen med andre magasiner, som jeg ikke nænner at smide ud. Det ser s.. godt ud :-)
Jeg er kommet ret langt i Landsbyen, "skal liiiige set lidt mere", det har jeg sagt til mig selv en del gange. Den er, for mig, svært at slippe. Jeg har set den nogle gange før, men historien er så god, at jeg ikke er blevet træt af den. Det er brødrene Stig (Krønikens "far") og Peter (Ørnens "far") Thorsboe der er mændene bag historien.
Senere kom der flere forfattere til, bl.a. Lotte Tarp. Og der blev skrevet flere personer ind i serien. Der blev produceret 44 afsnit af serien i alt.

3 kommentarer:

  1. De to brødre er geniale - alt hvad de har skrevet er yderst se-værdigt! - og det er dejligt at begynde på en laaang serie, hvor man har timers underholdning, ikke:-)

    SvarSlet
  2. *et cetera, Du har ret, de to brødre er geniale. Jeg holder en lille pause nu, da jeg ikke vil blive alt for hurtig færdig med serien :o)

    SvarSlet
  3. Jeg giver jer ret i, at de to tekstforfattere er bragende dygtige!

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...