torsdag den 7. februar 2008

Forsmag på hvad der venter i vinterferien

I går valgte vi på arbejdet, at flytte rundt med møblerne. Og er der noget jeg elsker, så er det at flytte rundt med møblerne og indrette. Det kan godt være, at det var tungt arbejde, men det var rart at være med til. Nu ligner det virkelig noget :o) I den tidligere tomme og meget kedelige(!) rumdeler/reol, står nu bøger som Verdens- og Danmarkshistorien og andre gode opslagsværk.
Det ser s.. godt ud.

I vinterferien har jeg fået til opgave, at indrette mine forældres gæsteværelse, børnekrogen i stuen og deres spisekøkken. Det bliver sikkert hårdt arbejde, men det er lige noget for mig. Og jeg glæder mig.

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende, Trine! - og forresten, så har jeg helt glemt at kommentere at du har "flyttet om" på siden - det er nemlig et flot lay-out - virker meget "rummeligt og luftigt" - for nu at blive i den fysiske verdens terminologi ;-)

    SvarSlet
  2. *et cetera. Jeg glæder mig også til at komme i gang. Selv om det uden tvivl bliver et hårdt arbejde.
    Tak for de pæne om "ombyningen", syntes også bedre om dette lay-out, så det beholder jeg.

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig opgave du har fået med at indrette forskellige dele af dine forældres bolig. Jeg synes også, at den slags er en skøn udfordring, Trine :-D

    SvarSlet
  4. *madame, jeg går i gang på søndag.
    Vejret i morgen skulle blivet flot, så det skal nydes :-)

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...