tirsdag den 12. februar 2008

Den søde postmand

Den søde postmand har været forbi, og aflevere Bolig Magasinet, mens jeg ikke var hjemme. Det udkommer først på torsdag, men nu kan jeg nyde min eftermiddag i selskab med det.
Det er også lige hvad jeg trænger til i dag, jeg har været hjemme hos mine forældre i formiddags og hjælpe med at gøre deres gæsteværelse i stand. Mine forældre har mange, mange ting og sager, så der er nok at tage fat på. Men jeg nyder at rode rundt i deres gemmer, har fundet flere "guldkorn", som jeg har taget med hjem (med deres velsignelse). En sød lille kande, en lille flødekande og en glasskål. Er sikker på jeg finder flere spændende sager, så jeg klør på igen i morgen. Og når det hele er færdigt, så ser det s.. godt ud.
Ny vil jeg kigge i mit magasin, og slappe af med noget god musik.

NB. Jeg har i øjeblikket fortrængt, at postvæsnet har forlagt en pakke, der var sendt til mig ;-)

4 kommentarer:

  1. Det lyder som rigtig dejlig eftermiddagshygge!

    Det er så skønt når man finder små fund, som du har hos dine forældre
    -og dejligt at tingene kan glæde hjemme hos dig :-)

    SvarSlet
  2. *Valdemarsro, Du kan jeg jeg havde en hyggelig eftermiddag :-)
    Ser frem til i morgen, hvor jeg sikkert finder flere fund.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig dag, Trine. Og det er så fint, hvis ting kan få et nyt liv i andres hjem, når man ikke selv bruger dem mere.

    SvarSlet
  4. *madame, Det er så rart, at finde små skatte :-) Og mine forældre er så søde, at jeg, stort set, kan snuppe hvad jeg har lyst til. De ved, at jeg passer godt på tingene, og sætter pris på det.

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...