torsdag den 24. januar 2008

Snøft... For pokker da også!

Jeg er ikke ked af det, humøret er i top. Men, men, men jeg er blevet godt og grundigt forkølet. Øv!
Det startede tirsdag aften, med lidt vrøvl med halsen. I går gik det faktisk bedre, troede jeg var heldig. Men i morges var den der, forkølelsen. Heldigvis er det en stille uge på skolen, så jeg har ingen problemer med at være på arbejde. Jeg tager den med ro, og passer på mig selv.
Da jeg kom hjem, prøvede jeg at sove lidt, men kunne ikke falde i søvn. Så nu sidder jeg med et stort krus te og hygger mig med en god film. Det er dage som disse, jeg ville ønske jeg havde tv i soveværelset, men det har jeg fravalgt. Så jeg "nøjes" med min dejlige lænestol ;o)

3 kommentarer:

  1. Øv, Trine - rigtig god bedring! - og husk, at lidt selvforkælelse ihvertfald ikke skader "bedringen" :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring Trine. Jeg håber, du hurtigt er frisk igen.

    SvarSlet
  3. *et cetera, Selvforkælelse, det er godt :o) Jeg har benytet mig af det i går og lidt i dag.

    *Madame, Tak skal du have :o) Syntes det går lidt bedre i dag, men ved af bitter erfaring, at man ikke skal glæde sig for tidligt. Så jeg passer godt på mig selv, og holder fødderne varme ;o)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...