søndag den 20. januar 2008

Radiodrama

På P2 sender de Sara Blædels roman Kald mig prinsesse som radiospil. I dag sendes afsnit 2, men alle 4 afsnit kan høres på radiospil´s hjemmeside
Jeg har læst bogen, men fik lyst til at høre hvordan den blev læst op. Og jeg blev overrasket, positivt overrasket. Det var meningen jeg kun ville lytte 5 min. men nu har jeg hørt det meste af afsnit 2, først på Internettet, men har nu tændt for P2, der er bedre lyd i radioen :o)
Når afsnit 2 er slut, skal jeg lige ud i den friske luft, og så hjem og lytte til afsnit nr. 3 og 4.

4 kommentarer:

  1. Jamen, det ER nemlig en god - og afvekslende måde - at blive "læst højt for". Læser du ikke sommetider lydbøger også?

    SvarSlet
  2. *et cetera, Jo, det kan du tro jeg gør. Det er dejligt, for så kan man gøre andre ting samtidig :o)

    SvarSlet
  3. Jeg hører jo 'lydbøger' hele dagen, og jeg enig med jer, det er sådan en god måde at læse bøger på. I hvert fald hvis de er læst godt op ;-)

    SvarSlet
  4. *madame, Jeg er helt enig med dig. Oplæseren skal være god og have en god stemme. På et tidspunkt hørte jeg Morten Korchs romaner, og en oplæser hed Vibeke Reumert. Hun var en god oplæser.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...