torsdag den 10. januar 2008

Oprydning

Min sidste sygedag skal ikke tilbringes i sengen. Nej, jeg er i gang med den store Oprydning. Ordner fryseren, smider visne blomster ud, om et øjeblik tager jeg støvsugeren frem.
Formiddagen blev brugt til at læse videre i min bog, nu er jeg snart færdig med den :o)
Lokkede min far til at tage mig med ud og handle, det var dejligt at være ude i luften og selv handle ind.
Jeg har sendt en sms til en kollega om, at jeg nok dukker op på skolen i morgen. Det bliver rart at komme tilbage, selvom det kun er for én enkelt dag. Så kan jeg bedre nyde weekenden, når jeg er raskmeldt.
Nå, støvsugeren kalder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Der skal så lidt til

Disse indlæg plejer jeg at udgive om mandagen, men ingen regler, som ikke kan brydes eller bøjes, derfor snupper dette indlæg på en rar fred...