onsdag den 16. januar 2008

Og så blev det onsdag

Har haft en god dag, fik ordnet en del på skolen. Ingen ballade blandt eleverne i dag :o)
På vej hjem fra arbejdet gik jeg et smut på biblioteket og lånte lidt bøger. Maria Hellebergs bog om Dagmar - Maria Feodorovna. Den glæder jeg mig til at komme i gang med.
Katten ligger på sin faste plads og hygger sig, hun er så sød. Jeg har haft hende i snart 7 år. Jeg købte hende på Kattens Værn, da hun var 4 år. Hun valgte selv at hun ville med mig hjem. Hun gjorde sig meget bemærket, og jeg måtte have hende med hjem. Hun "snakker" meget, og kommer altid ud i gangen, når jeg kommer hjem. Om eftermiddagen kan vi sagtens tage en lille lur sammen. Hun sover ikke hos mig om natten, kun hvis jeg er syg. Så er hun at finde i fodenden.

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg dog elsker dyr. jeg er jo ganske vist "hundemenneske" - men jeg har lært meget om hvor dejlige katte er rundt om hos mine "yndlingsbloggere" - og sådan som du beskriver det med din skønne kat - kunne det faktisk lige så godt være min Emma :-)

    SvarSlet
  2. Jeg fik min nyeste kat på samme måde - det er så dejligt, hvis dyr kan få et godt,nyt hjem, selv om de er blevet 'kasseret'. Bogen om Maria Feodorovna må jeg se at få fat i på biblioteket, jeg elsker historiske romaner. Tak for tipset.

    SvarSlet
  3. *et cetera, Jeg er også et "hundemenneske", er opvokset med hunde. Låner tit mine forældres hund, så går vi en lang tur sammen.

    SvarSlet
  4. *madame, Jeg syntes også det er dejligt, at kunne overtage en "brugt" kat, og give den et nyt og kærligt hjem.
    Er endnu ikke startet på bogen, men har kigget, og læst lidt "her og der". Maria Helleberg er en god forfatter, så den skal nok være god.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...