mandag den 7. januar 2008

Nyt udseende igen

Så fik jeg valgt en ny farve igen, jeg bliver vist aldrig helt tilfreds ;-)
Jeg bliver også hjemme i morgen, har fået flere formaninger om, at jeg skal blive hjemme så længe jeg føler mig dårlig.Og det er jo rigtigt, så katten vil igen i morgen have glæde(?) af mit selskab.
Min søde far og søster har købt ind til mig, så jeg ikke tørster eller sulter. Til frokost spiste jeg en æblemad, det smager rigtig godt. Her til aften drak jeg en kold cola, det er jo godt når man er syg :-)
Om lidt vil jeg bevæge mit lettere svage legeme ind i sengen, og sove så længe jeg kan.

2 kommentarer:

  1. God bedring Trine! Hvor svært det end er har de jo ret (ikke at det har hindret mig i at tage afsted med feber... :p)

    Bloglayout bliver man aldrig tilfreds med - det er en tidssluger af de større ;)

    SvarSlet
  2. *Stine, Tak skal du have. Kan mærke jeg har det bedre, jeg kan i hvert fald ikke sove. Så jeg har sat mig i stuen med en varm kop te, og en bunke magasiner.

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Disse indlæg plejer jeg at udgive om mandagen, men ingen regler, som ikke kan brydes eller bøjes, derfor snupper dette indlæg på en rar fred...