tirsdag den 1. januar 2008

Lys


Jeg har tændt mange stearinlys, det hygger.

Tirsdagen har, i det hele taget, stået i hyggens tegn. Læst i min bog, er dog langt fra færdig, set nytårskoncert fra Wien og gået et par gode ture.

Aftensmaden stod på fisk med sennepssovs og godt brød, katten var, som jeg, tilfreds med fisken.

Onsdag er sidste dag i ferien, på torsdag skal jeg på arbejde igen. To dage, så er det sørme weekend igen.

Om lidt starter den nye dramaserie på DR Sommer, den har jeg set frem til. Der er nogle gode skuespillere på rollelisten, Jesper Langberg og Lisbet Dahl.


3 kommentarer:

  1. jo tak. godt nytår til dig også :)

    SvarSlet
  2. Jeg var meget spændt på 'Sommer', og jeg synes, den levede op til mine forventninger. Nu er vi vist fanget i fælden 19 søndage ;-)

    SvarSlet
  3. *Madame, jeg syntes også godt om serien, det bliver spændende at følge med, og se hvad der sker ;o)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...