søndag den 6. januar 2008

Læsefejl - Prøv igen

Kl. 6 stod jeg foran døren til vaskeriet, lod kortet køre igennem, og døren åbnede og lod mig træde ind i varmen. Jeg var den eneste, der havde fået den (tossede?) idé, at tørre tøj, før solen overhovedet havde tænkt at stå op. Men så havde jeg jo det hele for mig selv.
Valgte min sædvanlige tørretumbler, valgte programmet. Kørte kortet gennem 2 gange, fik valgt det rigtige nummer, så maskinen kunne begynde. 1. gang = kvarter, 2. gang giver et kvarter mere osv. Jeg skulle bruge tre kvarter, men det ville mit kort ikke være med til. Kørte det igennem: Læsefejl - Prøv igen. Sådan hyggede jeg mig i nogle minutter, men så virkede det. Og jeg kunne sætte mig til rette, og læse i min bog.
De tre kvarter gik ret hurtigt, for pludselig var maskinen færdig, og jeg kunne tage nogle dejlige bløde og tørre håndklæder ud.
Nu hygger jeg mig med en kop te, radioen og avisen, og vil nyde denne søndag.
Håber du vil gøre det samme, nyde dagen :o)

2 kommentarer:

  1. Trine, jeg nyder dine stilfærdige "hverdagskildringer" - med din fine humor som "krydderi" - håber du stadig har en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  2. *Et cetera, Tak skal du have :o)
    Du kan tro jeg stadig har jeg dejlig dag. Det håber jeg også du har.

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...