lørdag den 5. januar 2008

Lørdag

Tror jeg er ved at blive syg, har ondt i hovedet og lidt i ørerne. Håber jeg kan holde det nede med hovedpinepiller, varm te og masser af søvn. I formiddags snuppede jeg en lur på små to timer. Har været et smut i byen og handle lidt, gået et par lange ture med hunden.
Nu hygger jeg med te og en film i tv. Vaskemaskinen er ved at vaske håndklæder, som jeg skal ned og tørre på vaskeriet i morgen tidlig.
På bordet står de tulipaner jeg købte i går, jeg elsker friske blomster. Hver vinter/forår køber jeg masser af påskeliljer, de er billige og meget yndige. Ellers holder jeg også meget af liljer og tulipaner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...