torsdag den 3. januar 2008

Første dag tilbage efter ferien

Klokken "meget-tidligt" i morges, mens solen stadig sov trygt, vågnede jeg. Faktisk var jeg rimelig frisk, og parat til at starte på arbejdet igen. Efter mine sædvanlige morgenrutiner, gik turen af sted til skolen. Var meget tilfreds over, at jeg i går havde købt nye varme støvler, som i stor grad har hjulpet med at holde fødderne varme.
Arbejdsdagen gik godt, bortset fra et par elever, som syntes de skulle slås, så vi måtte ringe efter hjælp fra kontoret.
I morgen, fredag, har jeg fri kl. 13.15, og så er det weekend igen ;o)
Mine forældre kommer på besøg på lørdag (eller søndag), det glæder jeg mig til.
Det blæser meget udenfor, har fundet et tæppe og uldsokkerne frem. Stearinlysene skaber hygge, tepotten er fyldt med dejlig varm te, som jeg har savnet hele dagen. Der kommer Rejseholdet snart, måske skulle jeg kigge med.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en udmærket første skoledag, altså lige med undtagelse af slagsmålet! Tak for tippet med Rejseholdet - jeg er netop zappet over :)

    SvarSlet
  2. *Stine, Ja, det var faktisk en god dag, og dejligt at være tilbage. Har lige opdaget, at vinterferien ligger i uge 7. Det er der jo ikke så længe til :o)

    SvarSlet
  3. Jeg synes min eksamen i uge 4 er lige om lidt men årets skiferie i uge 7 er en evighed væk ;)

    SvarSlet
  4. *Stine, Det kan også være, at jeg var lidt for hurtig mht. uge 7, der kan ske meget på skolen som kan gøre, at den føles meget langt væk. Nu må vi se, jeg er i hvert fald parart til en ny dag, selv om jeg sagtens kunne sove længere, men skal nok vågne op, det blæser stadig.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...