søndag den 27. januar 2008

En tur tilbage til barndommens gade

Jeg er næsten lige kommet hjem, efter en længere gåtur med hunden. Det startede som en ganske almindelig luftetur, men humøret og vejret var til en længere tur. Så vi gik en tur til det gamle kvarter, hvor jeg en gang boede. Det lignede sig selv, næsten. Der var mere rodet og legepladsen var væk. Det er da synd, men børn leger sikkert ikke mere på klatrestativer og gynger. Det er ærgerligt :o( Selv den store byggelegeplads er væk.
Ser jeg bort fra de manglede legepladser og rodet, så var det en god tur. Vi gik hjemmefra i strålende sol, og kom hjem i strålende sol. Vi gik ind i en regnbyge på vejen, men det gjorde ikke noget. Vi skal nok blive tørre igen.
Lige nu lytter jeg til Giro 413, hyggeligt program og god musik.
Om lidt skal jeg ud i den friske luft igen, mangler brød og mælk :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg holder også meget af en tur til barndommens gade (i Virum)- der er noget særligt ved at tænke tilbage. Dejligt at du havde en god tur i solskin, selv om I gik ind i en regnbyge ;-)

    SvarSlet
  2. *madame, Jeg tror hunden og jeg skal af sted igen i weekenden. Hvis det ikke stormer for meget.
    Der er sket rigtig meget, selv om det ikke er mere end små 15 år (!!)siden vi flyttede.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...