lørdag den 19. januar 2008

Aktiv lørdag

Min lørdag startede på vaskeriet, skulle bruge en tørretumbler, så håndklæder og sengetøj kunne blive tørt og dejlig blødt.
Senere gik turen i Super Best, der var ikke så mange mennesker, og jeg fik købt hvad jeg skulle, og lidt til ;o)
Skabene i mit køkken trængte til at blive vasket, så det gik jeg i gang med, da jeg kom hjem. Det gik forbløffende hurtigt, og mine skabe "skinner" nu. Det samme gør badeværelset også.
Da jeg var i gang med rengøringen, fandt jeg støvsugeren frem og fik støvsuget hele lejligheden, og støvet af.
Sidst på eftermiddagen lånte jeg mine forældres hund, vi gik en pæn lang tur, og fik en masse dejlig frisk luft.
Nu har jeg lavet en kande te, og ser en tv-dokumentar om Københavns bombardement i 1807. Danmarks historie er et af mine favorit emner. Har flere bøger om Danmarks historie, Claus Hagen Petersen og Palle Lauring hører til blandt favoritterne. At høre og læse deres historier om Danmark, det er bare godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...